Brev:
Forslag til godnatmad
17. maj 2021
Alder:
15 mdr.
Forslag til godnatmad
Hej Helen
Vores søn på 15 måneder har fået godnatgrød siden han var 8 måneder, hvilket har fungeret super godt. Det letter lidt af presset til aftensmaden, og vi spiser allerede 17.15, så han er som regel sulten inden han puttes kl. 19.
Men han er kørt træt i grød, hvilket på sin vis er forståeligt, da han også får det til morgenmad og én gang i ugen får de også grød til frokost i vuggestuen.
Men hvad kan vi ellers tilbyde ham, som vil mætte ham og som vil gavne inden sengetid? Lige pt giver vi en banan og noget lun mælk.
Venlig hilsen
Julie